طراحی نما کلاسیک رومی (طراحی ایرانی) دکوراسیون داخلی09128340321

ما مشتاق هستیم محیط ، نما و فضای داخلی و بیرونی شما را زیبا کنیم

طراحی نما کلاسیک

گروه معمار آقا با توجه به حساسیت شهرداری نسبت به طراحی نما ایرانی اسلامی و استفاده نکردن از نماهای رومی توانسته تلفیقی از نمای رومی ، کلاسیک، ایرانی طراحی کرده ایم و مورد تایید شهرداری هم می باشد و می توانیم برای شما دوستانی که علاقه به طرح های کلاسیک دارید بهترین و متنوع ترین طرح هارا ارائه دهیم. نمای رومی ساختمان ها به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را رواتر می داند. اما واقعیت این است که سبک معماری رومی در نمای کلاسیک ساختمان در واقع فقط مخصوص به روم باستان نمی شود بلکه سیر عظیمی از تاریخ معماری را در بر میگیرد که شامل ایران باستان نیز می شود. کتیبه های تخت جمشید و سر ستون های زیبای آنها دقیقا در طراح های رومی وجود دارد و به کرات از آنها استفاده می شود. در واقع این روزها نمای رومی ساختمان به دلایل متعددی مورد توجه قرار می گیرند. دلیل اول گسترده شدن استفاده از سنگ تراورتن و کشف معادن متعدد آن است. تنوع در بازهای قیمتی سبب شده ساختمان های سنگی که عمدتا بر اساس سبک های دوران باستان طراحی می شوند دوباره مد شده و بسیاری از افراد از این طرح ها استفاده کنند. دلیل دیگر افزایش نمای کلاسیک مربوط به جزئیات نمای کلاسیک رومی ساختمان هاست که نسبت به معماری اسلامی و ایرانی پیچیدگی ها کمتری دارند و البته بروز نشدن معماری اسلامی مخصوصا در دو قرن اخیر باعث افزایش استفاده از نماهای رومی شده است.

با توجه به این که معماری ایران در گذشته بسیار نزدیک به طراحی کلاسیک امروزی می باشد پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر طراحی نمای ایرانی نیز ملاحظه بفرمایید.

طراحی ویلا  ویا ساختمان با سبک های طراحی ویلا مدرن،طراحی ویلا مینیمال ، طراحی ویلا کلاسیک ، ایرانی ، ترکیبی و..... بستگی به اقلیم ،موقعیت ملک و دید طراح نسبت به انجام کار می باشد برای اینکه طرح درست در راستای برند شدن ملک خود آماده مشاوره بهصورت رایگان هستیم.

 

جهت مشاوره و چگونگی خدمات گروه معمار آقا با ما تماس بگیرید تا از دانش، تجربه و تخصص ما بهره مند شوید.

09128340321 (مقداد جعفری )